Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2024, 10:01   #50
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dat weten en wisten ze wel.
Door eenvoudig bloedonderzoek kan vaccinatieschade bewezen worden, door de enorme verhoging van de D-dimeren, waardoor het afweersysteem van gevaccineerden door de vaccinaties permanente schade heeft opgelopen.
Dat betekent dat een gevaccineerde met een gebrekkig afweersysteem door de vaccinatie weinig tot geen verweer zal hebben bij gelijk welke besmetting en in het ziekenhuis zal belanden voor zelfs een simpele verkoudheid waartegen ze geen verweer hebben en dat dus door vaccinatieschade zelfs een snotneus een dodelijke bedreiging zou kunnen worden.

Dit is al geweten, onderzocht en bewezen van voor oktober 2021 maar dan moeten er natuurlijk wel bloedonderzoeken gedaan worden, anders kunnen ze het ook niet weten maar dan kunnen ze doen alsof het gewoon iets is dat toevallig is gebeurd.
D-dimeren duiden op een infectie maar niet op grote schade, de helft heeft een verhoogd aantal na vaccinatie (als ik me goed herinner). Maar niet elke infectie wordt een klonter en niet elke klonter komt op een slechte plaatst terecht, het is dus nog steeds geen duidelijk kenteken en dat zal er ook nooit zijn. De echte bewijzen komen nadien bij het optellen van de data over de jaren heen.

D-dimeren vinden in je bloed is natuurlijk niet positief maar het is zoals de PCR-test, het is niet omdat je iets vindt dat er daarom ook iets aan de hand is. Het is vooral een bevestiging van een bestaand probleem die je aan het onderzoeken bent, maar niet omgekeerd, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden