Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2024, 11:30   #459
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat maak jij er van.
Mensen noemen mij bij de vleet dom omdat ik in God geloof, religioot, wappie en nu zelfs arrogant tussen de lijnen.
So what?

Ik heb mijn ervaringen en omdat ik al regelmatig teleurgesteld ben door de wereld en niet de ervaring te laten spreken, zet ik liever mijn eigen ervaring daarin voorop. Het berust niet op wat ik op tv zie, of wat in een lopende lus op de achtergrond en voorgrond herhaald wordt.
So what? Ik los mij meer en meer van de wereld want de wereld is reeds veroordeeld. Dat is mijn geloof en als jij dat als arrogant beschouwt, is dat niet mijn probleem
En toch komt heel uw discours er weer op neer: "Ik weet het, de rest niet. Dus bepaal ik dat democratie slecht is, want de rest heeft geen kennis en is beïnvloedbaar. Ik niet. Ik weet het wel."

Evengoed kan ik stellen dat u heel beïnvloedbaar bent en zwaar onder de invloed zit van een bepaalde religieuze stroming in de VS. Dat u door de beïnvloeding tot een bepaalde visie komt. Uw narratief is gewoon een tweesnijdend zwaard en u beseft dat niet eens.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden