Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2024, 12:00   #466
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik lees geen getuigenis van u. Wel het opdissen van heel vreemde verhaaltjes, heel negatief geïnspireerd en zeker niet gedragen vanuit de vreugde van Jezus' boodschap, Hij die ons als Eerstgeborene naar de Vader leidt.

Wie zich echt van de wereld losmaakt, houdt zich verre van politiek. Vandaar dat heel vurige christenen al vroeg de woestijn opzochten, ver van het gejoel van de maatschappij, en zich overgaven aan gebed en versterving, zoals Jezus ook deed in de woestijn.
Ja het is geen sunshine rainbows en lollipops als ge tot bekering komt en ziet dat den duivel steeds meer terrein wint en zelfs medechristenen hun broeders en zusters als dwazen weg zetten omdat ze standvast in den HEERE willen staan.

Als gij de waarschuwingen wilt verloochenen, (dat wij als Sodom en Gomora zijn geworden), en verder naar de vijandsbeelden op uw tv wilt wijzen: is dat uw getuigenis.

Kon ik me maar weghouden van de politiek Jan, maar het werd op een dag heel persoonlijk en dan moet ik mijn stem laten horen.
Ge kunt mensen niet bureaucratisch pesten en ongevraagd beleid aandoen, oproepen tot integratie terwijl ge diens diversiteit niet eens kunt respecteren he. Daar staat ge dan tussen een massa die oproept dat diversiteit hun kracht is, maar de cultuur van uw voorouders als onverdraagzaam wordt gelabeled.

Vergeving kunnen wij of de kerk niet geven Jan, ge kunt alleen maar tot bekering oproepen. En finaal bekeren wij de wereld niet, maar bekeerde de wereld ons he