Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Dat je LGBTQ+ niet moet uitleggen aan peuters van 4 logisch. Je gaat geen integralen uitleggen aan die gasten als ze nog niet tot 10 kunnen tellen. Je moet dus ook niet beginnen over transgenders, non binairen en alle andere exotische flavours als ze amper weten wat het verschil tussen een penis en een vagina is.
Maar kan je me eens vertellen waarom homo's in de kast moeten blijven zitten. Dat begrijp ik niet zo. Moet je het ook voor jezelf houden als je hetero bent? En waarom exact?
|
De karikatuur die hier wordt neergezet als Daffyd. de relnicht. die te pas en te onpas met zijn geaardheid te koop loopt.
Je kan in een gesprek tussen mensen het gay zijn denk ik zonder problemen vermelden als dat ter zake doet, net zoals je het niet hoeft te zeggen als je dat niet wil, of als je zelf vindt dat dat helemaal niets ter zake doet, het zou niets ter zake moeten doen nietwaar.
Je komt solliciteren en oh by the way ik ben gay, ... waarom dat is toch niet vandoen, wat kom je daar doen, toch werken, dus tenzij je in nen homo sauna gaat werken heeft dat geen meerwaarde en hoeft het ook geen minderwaarde te zijn.
Ik wil maar zeggen dat als je dat nodig vindt mag je dat zeggen en zou het geen belemmering mogen geven, net zoals je het van mij niet hoeft te zeggen. Ik heb daar strikt genomen geen zaken mee he.
Dus is ook heel dat gendergedoe en de show en het constant daarop drukken eerder contraproductief dan productief.