Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2024, 10:09   #247
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

De karikatuur die hier wordt neergezet als Daffyd. de relnicht. die te pas en te onpas met zijn geaardheid te koop loopt.

Je kan in een gesprek tussen mensen het gay zijn denk ik zonder problemen vermelden als dat ter zake doet, net zoals je het niet hoeft te zeggen als je dat niet wil, of als je zelf vindt dat dat helemaal niets ter zake doet, het zou niets ter zake moeten doen nietwaar.

Je komt solliciteren en oh by the way ik ben gay, ... waarom dat is toch niet vandoen, wat kom je daar doen, toch werken, dus tenzij je in nen homo sauna gaat werken heeft dat geen meerwaarde en hoeft het ook geen minderwaarde te zijn.

Ik wil maar zeggen dat als je dat nodig vindt mag je dat zeggen en zou het geen belemmering mogen geven, net zoals je het van mij niet hoeft te zeggen. Ik heb daar strikt genomen geen zaken mee he.

Dus is ook heel dat gendergedoe en de show en het constant daarop drukken eerder contraproductief dan productief.
Daarom dat die parade ook zo slecht overkomt bij de mensen. Ja, beleef je sexualiteit hoe je wil, maar ik hoef dat niet te zien. Allez, twee potten tesamen durf ik al eens opzetten. Dat wel