Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2024, 10:44   #250
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar wilt u eigenlijk naartoe als u schrijft "moet je je hetero-zijn voor jezelf houden"? Moet je dan met een sandwichbord rondlopen, met aan de ene kant "Weet ik wat ik ben?" met aan de andere kant "Ik ben hetero!" Of moeten we soms een soort herkenningssysteem invoeren? Een groen bol op iemands rug om te geven dat hij hetero is, een gele bol voor homo's, een rode voor wie het nog niet weet, een zwarte bol voor wie aseksueel is, enzovoort? Zoiets?
Ik zie dat je ook gaat doen alsof je niet weet waarover het gaat. Fine by me. Ik zal het nog eens uitleggen. De Islamiet die de vraag stelde en waarmee het VB het mee eens is bedoelde dat homos beter niet hand in hand over straat lopen of elkaar een kusje geven in het openbaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden