Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2024, 00:21   #57
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Exclamation Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Er moet gewerkt worden nu aan een POST Poetin/ KBG Rusland zodra de huidige dictatuur daar dood is of afgeschoten, hopelijk na bloedige DERDE WERELDoorlog en invasie van 3 MILJOEN Navo/ Europese troepen. Deze oorlog komt eraan denk ik binnen 3 jaar.

ziehier de totalitaire oorlog in rusland tegen homoseksuelen en alle LHBTIQ+ers, en dit zal nu overslaan naar heel extreemrechts europa. Nu al zijn veel homoseksuelen doodsbang om openbaar bekend te zijn en in hun buurt gaan zij in de KAST door het leven.

Alle EXTREEMrechtse partijen in Heel Europa zijn in principe toch anti homoseks en anti lhbtiq+ dus de radicalisering kan harder en bloediger worden binnen drie jaar.

Ik heb dit ook ondervonden in mijn wijk en elders, veel vechten ruzie homohaters en doodsbedreigingen met dreigen zware mishandeling, nog gistermiddag meegemaakt ok.

Dus mijn boek gaat heel snel in produktie, eerst Nederlandstalige versie maken en publiceren denk ik. Daarna internationaal in Engels.
Ideeen zijn welkom.

===================================
https://www.nu.nl/buitenland/6315549...ng-moskou.html

Taalapp Duolingo verwijdert lhbtiq+-zinnen in Rusland na waarschuwing Moskou
Door onze nieuwsredactie
4 jun 2024 om 23:58
0 reacties
De taalleerapp Duolingo heeft in Rusland zinnen uit de app verwijderd die volgens Moskou 'lhbtiq+-propaganda' zouden verspreiden. De ontwikkelaar was door de Russische mediatoezichthouder gewaarschuwd vanwege het publiceren van lhbtiq+-inhoud die als 'extremisme' werd aangeduid.

Roskomnadzor, de Russische mediawaakhond, stuurde de taalapp een schriftelijke waarschuwing vanwege het publiceren van "materiaal waarin niet-traditionele seksuele relaties en lhbtiq+-propaganda worden gepromoot".

Duolingo stuurde vervolgens een brief terug waarin de taalapp bevestigde dat het "materiaal had verwijderd dat niet-traditionele seksuele relaties promoot", zei Roskomnadzor dinsdag tegen Russische persbureaus.
Volg dit onderwerp
Ontvang meldingen bij nieuws over de lhbtiq+-gemeenschap

Rusland opende eerder dit jaar een onderzoek naar de taalapp na een klacht van een Russiche mensenrechtenorganisatie. Volgens de klacht zou de app de opvoeding van kinderen negatief beïnvloeden. Het ging dan om zinnen als "Ben en Peter houden van elkaar, ze zijn gay".

Rusland nam vorig jaar een omstreden wet aan die de "internationale lhbti-beweging" bestempelt als extremistisch en verboden. De gemeenschap staat sindsdien op dezelfde lijst als Al Qaida en IS.

Na het aannemen van de wet zijn er in Rusland al meerdere veroordelingen geweest om de zogenaamde lhbtiq+-propaganda. Zo kregen mensen boetes of gevangenisstraffen opgelegd vanwege het tonen van regenboogvlaggen.
Heb jij een vraag over dit nieuws?
Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën.

https://www.nu.nl/buitenland/6315549...ng-moskou.html
===================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden