Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Hier krijg ik veel jeuksel van:
De onleesbare tekst zegt duidelijk iets anders dan de leesbare.
|
Vertaling:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veli Yüksel, Turkse tekst (vertaald met Deepl, na eerst OCR toegepast te hebben)
Op 9 juni 2024 zijn er belangrijke verkiezingen in ons land. Ik ben al geruime tijd actief in de politiek en zet me dag en nacht in voor jullie. In het parlement zou ik veel projecten goedkeuren zoals de uitbreiding van de ziekteverzekering van 45 dagen naar drie maanden (BT8-form), de openstelling van onze religieuze feestdagen op scholen, het recht op uitzendingen op de Vlaamse tv voor de moslimgemeenschap (VRT), het behoud van de Volvo-fabriek in Gent en de tewerkstelling van onze jongeren en een verhoging van de pensioenen en het minimumloon.
Ik maak al twee jaar deel uit van het team van premier Alexander De Croo. Binnenkort wordt het ereconsulaat van België geopend in Eskisehir. Dit is een belangrijke dienst voor u.
Ik ben kandidaat om oplossingen te vinden voor jullie problemen en jullie stem te zijn in deze periode waarin politieke vertegenwoordiging heel belangrijk is. Stemmen op ongekwalificeerde en onervaren kandidaten is een verloren stem. De verkiezingen van 2019 hebben dit duidelijk gemaakt. Laat je stem niet verloren gaan in deze verkiezing.
Met jullie steun kom ik verder waar we gebleven waren. Wat we gedaan hebben is de garantie van wat we zullen doen. Ik bied mijn eindeloze dank aan voor jullie steun en stem.
Veli Yuksel
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
|
Wat opvallend is:
Waar hij de Vlamingen aanspreekt, vertelt hij het multiculturele verhaal: tegen racisme, voor de kansarme kinderen (zonder daar een origine aan te koppelen).
Waar hij de Turken aanspreekt, spreekt hij van
onze jongeren,
onze religieuze feestdagen,
de moslimgemeenschap.
Als een VB'er het over "ons volk", "onze mensen" heeft wordt dat onmiddellijk als racistisch afgedaan.
Turken, Marokkanen, ..., die mogen wel voluit het eigen volk verdedigen, en dan hoor je de poco's niet.