Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2024, 15:17   #22
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En vervolgens vraagt hij al lachend aan de flikken om hem te begeleiden. Waarschijnlijk om dit dan te kunnen filmen en framen als "politiebegeleiding nodig na bedreigingen."

Soit, de man is alweer door de mand gevallen en nog geen klein beetje. Benieuwd hoe de fans uit het Oosten dit nu weer gaan rechtpraten.
Normaal zou ik niet meer reageren tot op de dag na de verkiezingen. Maar vermits u mij erbij betrekt, moet ik wel antwoorden.

Boe boe boe?

Dat is niet wat ooggetuigen zeggen.

Een andere ooggetuige hoort de jongeren – vanop meters afstand – uithalen richting Rousseau. De teneur : “Waar zit dieje homo? Vuil janet! Dat café zit hier vol met sukkelaars. We zullen hem straks eens onder handen pakken.”Nog een andere roept: “Wacht tot hij straks buitenkomt, we zullen hem eens onder handen pakken. We zullen straks eens terugkomen.

Die exacte bewoordingen worden (veel later) tegengesproken door D'haeseleer en de korpschef. Zij spreken van “boegeroep van vier dronken jongeren” die – dixit D'haeseleer – “meteen weer vertrekken.” Dat laatste strookt alvast niet met wat ooggetuigen ons vertellen.

(Nieuwsblad)

Dat is heel wat wat anders dan “boe, boe, boe”.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 juni 2024 om 15:39.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden