Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Net zoals gij toegeeft dat je het medisch dossier helemaal niet kent dus oordeel jij ook vanuit je onderbuik door aan te nemen dat het wel een overlijden van ouderdom zal geweest zijn....en dan nog zonder enige rekening te houden met de vaccinaties en de korte tijdspanne tussen de vaccinaties en het overlijden.
Gij hebt het medisch dossier niet kunnen inkijken. Gij hebt niets kunnen checken. Gij oordeelt dus vanuit je onderbuik, jij verwijt mij dus wat je zelf doet.
Na de vaccinaties was gezonde Joske verzwakt en opgenomen in het ziekenhuis met gezondheidsproblemen, 1+1=2 daar zou dan geen tekening meer hoeven bijgemaakt te worden. 
|
Misschien eerst eens lezen wat mensen schrijven. Nu schreeuwt maar iets in het wilde weg:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Al eerder aangetoond: op de bijsluiter van alle in omloop gebrachte vaccins stonden de bijwerkingen. Er wordt dus niets "verzwegen".
Voor het overige poneert u hier gewoon uw vooringenomenheid: volgens u moet hij wel gestorven zijn door vaccinatieschade. Kijk, ik zeg niet dat het niet zo is, omdat ik het medisch dossier helemaal niet ken. U ten andere ook niet. Er valt dus niets aan te vangen met deze anekdotiek.
|