Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2024, 21:12   #206
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Heel de verkiezingscampagne draait eigenlijk rond het Vlaams Belang. Ik heb zelden zo weinig inhoud gezien van de andere partijen. En als ze iets te zeggen hebben, voelen ze blijkbaar de neiging om het snel te spiegelen aan het... Vlaams Belang. Het is een strijd van één tegen allen. Als het Vlaams Belang uit deze verkiezingen komt met grote stemmenwinst, dan zal men toch eens grondig moeten nadenken in de andere partijhoofdkwartieren. Dit signaal kunnen ze natuurlijk weer eens negeren, maar waar stevenen we dan de volgende keer op af? De kans bestaat dus dat er toch een paar slimdenkenden daar gaan hameren op een rechtser beleid, en dus weegt het Vlaams Belang toch op de politiek. Ondanks het feit dat ze, zoals wel te verwachten is, weer hoogmoedig aan de kant zal worden geschoven.
Ook professor Dave Sinardet zegt dat.

Sinardet: Vlaams Belang de meest succesvolle partij van deze eeuw .

Citaat:
“Nu, het is niet zo dat de anderen elke vraag daarover ontwijken. In de jaren negentig, na de eerste zwarte zondag, zeiden ze allemaal dat de VB-kiezer fout was en dat migratie geen probleem was. Dat horen we vandaag niet meer. Behalve Groen is elke partij gigantisch opgeschoven richting Vlaams Belang. Daarom zeg ik dat Sinardet: “Nu, het is niet zo dat de anderen elke vraag daarover ontwijken. In de jaren negentig, na de eerste zwarte zondag, zeiden ze allemaal dat de VB-kiezer fout was en dat migratie geen probleem was. Dat horen we vandaag niet meer. Behalve Groen is elke partij gigantisch opgeschoven richting Vlaams Belang. Daarom zeg ik dat Vlaams Belang de meest succesvolle partij van deze eeuw is. Veel van hun standpunten zijn intussen uitgevoerd, hoor. Ook al zitten ze niet in de regering.”Veel van hun standpunten zijn intussen uitgevoerd, hoor. Ook al zitten ze niet in de regering.”
https://www.dezondag.be/actua/politiek/sinardetizabela/

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juni 2024 om 21:15.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden