Dat heb je gepikt van panda die in het begin van zijn forumcarriere likkebaarde van mijn feestmenu, en mij later promoveerde tot kokkin van de IJzerwake.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=364
De IJzerwake heeft bij mijn weten geen kokkin, maar toch bedankt voor het compliment. Hahahahahahahahahahahahaha!
De VLD is vandaag op sterven na dood, maar de IJzerwake bestaat nog altijd. Het Vlaams Belang is bijna vier keer zo groot als het flutpartijtje van jouw onovertroffen dweil, en over drie dagen zijn het verkiezingen. Dat wordt pas genieten!
Ik ben te oud om nog naar evenementen te gaan of deel te nemen
aan (vreedzame) betogingen, maar ik geniet nog altijd bij de gedachte aan de IJzerwake.
Daar gebeurden leuke dingen, hoor! BUBbels bijvoorbeeld die een nummertje kwamen opvoeren terwijl de priester die de mis las ongelovig toekeek. In blote bovenlijven beschilderd met de Belze kleurtjes, en als gekken zwaaiend, sprongen ze op het podium. Je had ze moeten zien lopen, nagezeten door een paar boze blokkers. Buiten ikzelf waren er twee andere forummers getuige van de kleurige BUBbelshow. Hahahahahahahahahahaha!
De Belgische helden zijn heelhuids van het terrein afgeraakt, maar werden daar door de politie opgewacht. Ochaaarme toch. Die jammerende slachtoffertjes van de grote Vlaemsche vijand.
Zeg System, heb je echt niks beters om wraak op mij te nemen dan een van haat verwrongen verzinsel? Is er écht niks anders waarop je mij kunt pakken? Met een link als bewijs van mijn criminele verleden?