Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian
Ja dat is waar, maar sinds de winter of zo winnen de Russen wel terrein. Met stevige verliezen, maar hun reserve aan mankracht & materiaal is wel groter (+een economie die helemaal in functie is gezet van de oorlog).
Ik zou zeggen dat het aan het front sinds de winter beter gaat voor de Russen dan voor Oekraine.
Maar, mbt het topic, het nieuwe front in Kharkiv, daar leek het er even op dat de verdediging op instorten stond, maar blijkbaar dan toch niet?
Ik volg het allemaal niet meer zo goed, dus ik dacht, ik zal eens horen wat de "analisten" van allerlei strekking er nu van maken, een kleine maand na de start van dit nieuwe offensief (?)
|
Het oekrains leger heeft de opmars weten te stoppen, en boekt haar eerste successen in de verdelging van de russen. Per dag verliezen de Orcs meer dan 1.000 man. Deze blogger geeft veel detail informatie :
https://www.youtube.com/watch?v=UxVLRJyzMtE
Voor beeldmateriaal kun je best zijn telegram kanaal aanklikken, daar zet hij alles neer zonder zelfcensuur. (iets wat jammer genoeg bij youtube een must is...)