Discussie: De EV-concurrentie
Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2024, 18:02   #5071
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Of toen je de perverse eco-sjoemel-diesels elk jaar bekostigende?
Of nog erger, je profiteerde zelf dankbaar van die 3% of zelfs tot 15% van de aankoopsprijs-ecopremie?

Dat waren nog tijden hé, toen de regering nog kankerbakken volop subsidieerde, op basis van de NEDC metingen waar alle hypocrieten in de EU maar al te goed wisten dat die zelfs het papier niet waard waren.
PRECIES.....

EN daarom moet dat STOPPEN......
Dat gesubsidieer namelijk,gelijk of het multiculturele danspasjes dan wel EV-batterijen betreft bevoordeligt alleen maar de geoefende subsidielikkers....

(en inderdaad......dat dieselgedoe indertijd......manmanman....ik werd een moordenaar met mijn fijnstofuitstotertje .....toen ik nog geloofde in staatssystemen.... )

Voor de rest is het FAIL.......

We zouden wel eens kunnen doen uitzoeken waarom "subsidies" in China WEL tot resultaten leiden .Ik zou durven postuleren dat het iets te maken heeft met het gebruik van technici in plaats van managers om dingen te bouwen...met of zonder subsidie...In de tien jaar dat men in Europa batterijonderzoek "subsidieert" wordt een riem "wetenschappelijke studies" gepubliceerd,terwijl de Chinezen in diezelfde periode niet alleen de batterijen produceren maar er,wijl ze toch bezig zijn,er meteen maar een auto omheen bouwen en op 25 meter van kelts zetel parkeren......om Kelt te pesten...

Laatst gewijzigd door kelt : 7 juni 2024 om 18:07.
kelt is offline   Met citaat antwoorden