Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Context is alles. Voor het overige wacht ik nog steeds op uw eerste bewijs voor zaken als "ze sturen ons naar een derde wereldoorlog". En als Duitsland zoveel invloed heeft als u beweert, dan zou de hulp aan Oekraïne heel traag gaan. Duitsland is net de meest aarzelende Europese partner onder de voorstanders van hulp aan Oekraïne. Net het omgekeerde van uw stelling. Wel was Duitsland de grote voorstander van een bepaald soort wapen af te leveren en heeft daarvoor ook de nodige diplomatieke druk gezet: defensieve luchtafweer. Een mooi bewijs van het tegendeel.
|
Als die uitspraak voor u niet aansturen op oorlog is, dan raad ik u aan eens naar de vrucht van iets te kijken en niet alleen naar de kennis/informatie die ze transparant voor uw ogen leggen.
Den duivel is altijd in de details en er staat altijd meer tussen de lijnen dan op het eerste zicht getoond wordt.
We "moeten" een absolute overwinning behalen is voor mij aansturen op oorlog en die oorlog zal ons naar een derde wereldoorlog leiden.
En die fascisten roepen dan elders tot de-escalatie op he, de waanzin voorbij.