Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, dat is waar: iedereen stond in DW's schaduw, de schaduw van zijn ondertussen grenzeloze arrogantie en onverholen minachting die hij voor anderen koestert.
We zijn heel ver van die grappige, maar ook heel gevatte Bart DW die indertijd echt gewicht in de politieke schaal legde.
Sedert hij leeft op sla en olijfolie, is hij verworden tot een zure man die nog slechts met verbetenheid en met hooghartigheid op anderen reageert.
Ik voel weinig sympathie voor de ideeën van Mahdi, maar hij typeerde het correct toen hij zei dat DW niet meer man is die hij ooit bewonderd had. Dit is een andere DW, een die alleen zichzelf als referentie neemt en voortaan enkel uit is op zijn persoonlijke verheerlijking. "Ik wil premier worden en desnoods gooi ik het hele programma van de N-VA in de vuilbak."
|
Dat BDW een zeurpiet geworden is kan niet ontkend worden. Maar je zou voor minder en stoort niet bij zijn functioneren.
Dat hij een bepaald doel voor ogen heeft is ook een feit.
Hij is trouwens de enige figuur in Vlaanderen die het verstand en inzicht heeft om Vlaanderen verder naar zelfstandigheid te laten evolueren.
Die kans mag men niet laten liggen.
Laatst gewijzigd door Anselmo : 8 juni 2024 om 10:43.
|