Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2024, 16:05   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Neen NVA zat in 1 federale regering, de rest was oppositie zoals VB.
Dergelijke verzinsels werken misschien op de VB facebook pagina .

EN welke hand van VB? Hier bespuwd men NVA en de wever. Ik kan me inbeelden dat de meer radicale aanhangers van vb hier zitten maar met sujetten als de de winter, van rooy en Tom Vandendriessche (oa) is het duidelijk dat vb voor de zetels gaat en niet voor mee te besturen.

De campagne maakt dat ook duidelijk: van iederen zich afzetten en nog extreme standpunten innemen . Logisch dat het dan nog eens 5 jaar oppositie word.
Actie, reactie. De N-VA krijgt gewoon de drek in het gezicht terug die ze al jarenlang over het Vlaams Belang verspreidt. Zal ik herinneren aan de scheldpartij van Bart DW over VB'ers als "drollen in een papieren zak die je in brand moet steken".

De campagne maakt duidelijk dat de N-VA nu volop op zoek is naar de postjes. Het ultieme doel is Bart DW als premier en om dat driekleurig lintje te bereiken, is hij bereid om zowat alles in de vuilbak te gooien wat de N-VA tot N-VA maakt. Zelfs artikel één van deze Vlaams-nationalistisch partij. Of beter: wat ooit een Vlaams-nationalistische partij is geweest.

Goed luisteren. Ook over dat gedoe over "Van Grieken als premier":

https://www.youtube.com/watch?v=GuMcgEqH5DU
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden