Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2024, 20:38   #22
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Het is tegenwoordig not done om Nazi's en hun technieken erbij te slepen. Toch treft de gelijkenis van terminologie en techniek: Lebensraum, Uitverkoren volk, uitspraken van Zionisten over kakkerlakken en sprinkhanen die moeten vernietigd worden.

Antisemitisme is een misbruikte slogan. Over de kritiek van joden (joods als volk en jood als religie) op de politiek van het huidige zionistische ideaal hoort men weinig. En toch bestaat het.

ja Valentinus;10320575 je hebt gelijk: LEBENSRAUM voor de arme, onderdrukte, RASzuivere JODEN hahha hahha haha

01) KIjk ik bekijk het heel dierlijk, primitief nu,
Pak de kaart van dat gebied, 90 procent lege woestijn, dus waarom vechten al die superintelligente, grootgeschapen mensapen daar op leven en dood om LEBENSRAUM en om een heilige Sinai berg?? Dieren gaan dit nooit begrijpen denk ik en ik bekijk het nu Technocratisch en vanuit het Harde Metafysica model, dat ik nog goed moet gaan definieren.

02) Ja de Joden zijn echte onderdrukkers als zij de macht krijgen, ref Duitsland na WOI, brandschatting Vrede van Versailles, 1929 beurscrash en het duitse volk werd notabene uitgebuit en gediscrimineerd door een joodse elite. Logisch dat daarna hitler NSDAP als Duitse protestpartij opkwam om die ONDERDRUKKERS een kopje kleiner te maken, niets nieuws, zo is de hele geschiedenis van de zielige, zieke Mensheid. Nazi Duitsland is een herhaling van Sparta.

03) Bestaat er een vreedzame, dierlijke oplossing voor deze twee konflikten in het MENA gebied: Gaza drama nu, en Libanon drama?? Ja, het kan, ik moet het boek hierover nog compileren en snel publiceren, met dierlijke visies ok, en ik zal dan de gedownloade Katten biodata files van Wieroe gebruiken, die dit alles naar mijn biodata banken uploadde toen hij stierf op donderdag nacht 9 september 2021. Uiteindelijk moeten de dieren maar de zieke mensheid helpen om te genezen van hun ongeneeslijke, genetische ziekte van het menszijn. Veel mensen zijn geestelijk gestoord en al hun hele menselijke geloofsstelsels, sekten en religieen zijn toch paranoide psycho virussen, inclusief het zielige zwarte hindoeisme.

W.G. Zes pootafdrukken,

Waldo & Wieroe (RIP) & Co
Delft, Arische katten kennisstad

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden