Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2024, 10:29   #52416
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik heb mijn dienstplicht gedaan en was daarna reservist. Nu niet meer vanwege mijn leeftijd.

Uw omkering van de problematiek blijft verbazend. Oekraïne was een staat die zijn eigen koers koos, zonder zich in buurlanden te moeien.

Rusland lijkt het concept soevereiniteit moeilijk te vatten en deed het omgekeerde wel. Tot de invasie van 2022.

Daarmee is het bloedvergieten begonnen waar je zo tegen bent.

Je bent als de vader die de psychopatische buurman zijn dochter laat verkrachten, onder de redenering dat hij dan je andere dochters wel mee rust zal laten.
En dat is in zekere zin grotendeels waar, op uw laatste opmerking na.
Maar nogmaals: degene die hier censuur moeten toepassen om hun eigen versie van de feiten op te dringen en een cultuuroorlog startte tegen alles en iedereen dat niet binnen hun "diversiteit" past; is daarom niet de goeie in het verhaal om ons dieper in dat conflict te betrekken.

Er is een andere strategie nodig dan oorlog sedert er niemand beter van zal worden behalve degene die aansturen op oorlog.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden