Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2024, 08:38   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het zijn de VB'ers hier ook zelf geweest die de peilingen voor waarheid hebben aangenome.

Het ging al over BDW die werd afgestraft omdat hij afstand nam van VB, scenario's waarbij hij aan de kant zou worden geschoven in zijn partij door degenen die wel met VB willen samenwerken.

Men moet het hier niet op de media steken. Velen zijn hier zichzelf voorbijgehold in hun Forza Flandria-dromen. De grootste dromer op dat vlak ligt nog in zijn bedje te wenen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het zijn de VB'ers hier ook zelf geweest die de peilingen voor waarheid hebben aangenome.

Het ging al over BDW die werd afgestraft omdat hij afstand nam van VB, scenario's waarbij hij aan de kant zou worden geschoven in zijn partij door degenen die wel met VB willen samenwerken.

Men moet het hier niet op de media steken. Velen zijn hier zichzelf voorbijgehold in hun Forza Flandria-dromen. De grootste dromer op dat vlak ligt nog in zijn bedje te wenen.
Wel, dat klopt. Er is geen pandoering gekomen van de N-VA. Wel winst voor het Vlaams Belang. Waarom zou je dan wenen, om uw terminologie te gebruiken?

Dit schreef ik gisteren al:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat mocht. De peilingen gingen ook die kant uit. Dus, waarom zou je dit dan niet koesteren? En ik zie trouwens niet in het gezicht ontploffen. Doe ondertussen gerust maar een beetje treiterig, hoor. Het geeft niet. Ik geniet van de winst, zeker in West-Vlaanderen. De grootste partij in onze provincie (24,7%), gevolgd door de N-VA (22,3%) en CD&V (17,2%). Dus, niets ontploft in mijn gezicht. Als partijlid ben ik heel tevreden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Die stem is niet weggegooid. Iedere stem telt immers, want dat is nu eenmaal democratie. Ik blijf verbaasd over uw totalitaire trekjes op dat vlak. In een democratie heeft immers ook de oppositie een belangrijke taak te vervullen. Ondertussen blijft het aantal stemmen van het Vlaams Belang alleen maar aantikken en groeit de winst naar 4,3%. Het is en blijft de sterkste stijger. Ongeacht of de N-VA de uitgestoken hand van het Vlaams Belang blijft afwijzen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden