Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
Waarom meer en meer mensen op BBB Vlaanderen stemmen...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...g-4-juni-2024/
Bart De Wever (N-VA) slaat mea culpa in stikstofdebat: "Ik verwijt mezelf dat ik landbouwbeleid niet goed heb opgevolgd"
Bart De Wever (N-VA) begrijpt waarom duizenden boeren vandaag in Brussel protesteren voor een beter Europees landbouwbeleid, vertelt hij in 'Goeiemorgen morgen' op Radio2. "Ze hebben jaren te horen gekregen dat ze steeds moesten vergroten: meer productie, meer dieren, megastallen, ... als je dan plots hoort dat het zo niet meer gaat, dan zou ik ook boos zijn."
Nochtans was het zijn N-VA-collega Zuhal Demir die de Vlaamse boeren tegen haar keerde met een strenger stikstofbeleid. "Het heeft tot veel conflicten geleid en is een zwak punt voor onze partij. Soms trek je een kast open en komt er niets dan miserie uit. Dit hadden we niet voorzien toen we dit regeerakkoord sloten."
De Wever neemt hiervoor ook een deel van de schuld op zich. "Ik verwijt mezelf dat ik als stadsjongen het landbouwbeleid niet goed heb opgevolgd. Plots was daar die rechtbank in Kortessem die een kippenstal niet kon vergunnen, omdat het stikstofbad vol zat. Als een investering van 5 miljard euro en 500 jobs van chemiebedrijf INEOS niet kan doorgaan omwille van een verwaarloosbare stikstofuitstoot, besef je dat je tot je oogballen in de miserie zit."
... Bart De Wever geeft stemadvies voor BBB Vlaanderen en weigert De Mier af te sturen naar haar thuisland.
|
Hypocriet de zeverende wever kraakt dus weer zijn eigen nva (partij) stikstof-beleid af....das hetzelfde als bij dat marrakesh gedoe dat nva eerst mee ondertekende om dan ook af te schieten ....
En nog blijven vlaamse nva-ezels zich aan dezelfde steen stoten door dan te stemmen op die leugenachtige bende Niet-Voor-Autochtonen....de leidende partij van de vlaamse nva-regering die haar eigen afbraakbeleid afkraakt nadat ze zelf het kalf verzopen hebben.....
Vlaamse nva-ers krijgen maar niet genoeg van de klop die ze krijgen van tweezak bartje, ze bedanken hem en komen dan nog eens juichend terug om nog meer slaag te krijgen....gatachterlijk.....
Want laten we nu eens eerlijk blijven: zou het niet eens HOOG tijd worden dat politiekers met hun besparingswoede nu eens de staat zijne broeksriem gaat aanspannen door niet méér uit te geven dan ze al krijgen van de kapot belastte burgers met de allerhoogste belastingen??
Besparen op de staatsUITGAVEN in plaats van altijd maar "vers geld" te komen stelen bij de uitgeknepen belastingbetalers omdat de politiekers smijten met miljarden van ons belastinggeld en de tering niet naar de nering willen zetten!
Het is gemakkelijker om "vers geld" te komen rapen bij de belastingbetalers.
Hypocriet de wever belooft minder ministers terwijl hij om te beginnen dan nog wel een federaal mini-kabinet wil gaan bijmaken...

Wie gelooft die lepe bedrieger nog?
Alle burgers moeten elke maand toekomen met wat ze binnenkrijgen.
Het wordt hoog tijd dat ook de staat/politiekers moeten toekomen met het miljarden inkomen dat ze krijgen van de belastingbetalers!