Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2024, 19:24   #463
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mocht het al waar zijn. Om het even. Zelfs de door de Vlaams-nationalisten zo verguisde Tine Verstraeten haalde een prachtige score.
Graag een link naar die score (ik heb ze niet gevonden).

Citaat:
Toemaatje.
In Ninove waren ze niet content over de uitslag van de parlementsverkiezingen. De Morgen bloklettert:

In Ninove ging het geplande feest nhttps://verkiezingen2024.belgium.be/...44021&party=23iet door: ‘Ja, tedoeme, dat is niet goed hé!’

Op een groot tv-scherm toont VTM iets voor acht de tot dan toe getelde 52 procent van de voorkeurstemmen. Conner Rousseau zit al voorbij de 12.000 en laat nummer 2 Guy D’haeseleer met 7.079 ver achter zich.

Als dat maar goed komt bij de gemeenteraadsverkiezingen voor D 'haeseleer.
Rousseau werd dagelijks intensief geplugd door de voltallige Vlaamse media. Zover ik weet is Dhaeseleer niet één keer op de Vlaamse TV geweest (buitenlandse media zijn wel geïnteresseerd). Helemaal op zijn eentje haalt hij wel 56.000 voorkeurstemmen. 35 pct van het kanton Ninove stemde op zijn partij. Dat lijkt me een veel en véél grotere prestatie dan de tot ster gemarketingde Rousseau.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 10 juni 2024 om 19:28.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden