Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Altijd die onderdanige houding van Vlaanderen aannemen..tsss
In deze stelling kan je evengoed redeneren dat N-VA een verregaande staatshervorming kan eisen. Anders moeten de Franstalige partijen België maar opblazen, als ze daar niet over willen praten.
|
Inderdaad. DAT VIND IK OOK Zie
Ik hoor alleen van de andere partijen dan NVA en VB >>> en aangezwengeld in pers en TV
"dat het vooral snel MOET gaan" Maaaaaaaaaaare,
"haast en spoed is zelden goed" is een oud spreekwoord >> dus op waarheid getest
Alleen zal het land op de juiste rails zetten >> onderhandelingen te gronde eisen.
En dat is NIET snel om er vanaf te zijn. Verder ploeteren als voor de verkiezing is dan ook te gek.
Mensen die leven op Vlaamse bodem MOETEN kiezen volgens de wet en ze hebben dan ook zeer duidelijk gekozen in de vurige hoop op verandering tengronde.
Dat de politiek zich nu ook maar aan de wet van het democratische behaalde resultaat houd.
Wat de Franstaligen zeggen, doen, of willen zou genegeerd moeten worden....want buiten dat MR "ginder" PS vervangt in Franstalig landsdeel zal hun houding ten aanzien van Vlaanderen pluimen niet veranderen.
In tegendeel ze willen zaken dat Vlaanderen nu onder zen bevoegdheid heeft terug naar de federale overhevelen.
Terwijl Bart De Wever wijselijk zwijgt hoor ik ook al 3de dag na de verkiezing verandering, dat niet meer de meest behulpzame mensen moeten geholpen worden zoals gepreekt voor de verkiezing. pfff
Maar dat dit terug om gebogen word naar meer geld voor personeel voor de zorg, voor de scholen .... alle je weet wel hé, het kiesvee versterken ... En de echte hulp behoeftigen, invaliden enz. zullen al snel weer vergeten worden zoals steeds wegens geen geld ....
Bartje laat U niet doen hé, Laat U niet kisten zoals ze ooit gezamenlijk Hugo Schiltz naar de slachtbank gesleurd hebben om het sjoemel merk België toch maar draaiende te houden. ( opletten he, wast NERO dat en mes in de rug kreeg ???? )