Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Ik zal wel verkeerd zijn maar alhoewel macht corrumpeert en men ze niet snel lost - kijk naar de twee mummies Biden en Trump - heb ik de indruk dat het voor Jambon allemaal niet perse hoeft en hij geen traan zal laten als hij zich kan terugtrekken in Brasschaat.
Depraetere heeft ondertussen laten weten zich niet meer verkiesbaar stellen als voorzitter dus mijn mening over Rousseau dien ik te herzien. Die gaat voor het voorzitter- en burgemeesterschap en zal dan toch niet zo zot zijn om op de Vlaamse troon te kruipen. 
|
Ah Panda en Dadee zitten in het Open VLD verhaal natuurlijk en die denken dus dat iedereen in elkaar zit zoals Alexander De Croo of de familieclans ginds. Alles voor het postje. Maar ze kunnen niet begrijpen dat niet iedereen zo in elkaar zit. Jambon gaat geen messen in ruggen steken voor een jobke.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
|