Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2024, 22:17   #154
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat weet ik niet.

Daarvoor ga je in je Gestapo-databank moeten duiken.

Maar goed. Je bent verontwaardigd. What's new?

Nog eens 5 jaar stampvoeten.
Ik zal dus in de gestapo-databank van dit forum moeten duiken om te weten of jij het was die mij de wolvin van de SS noemde. Ik ben geen rode driehoekjesklikker dus dat moet terug te vinden zijn.

Waarom zou ik stampvoeten? De twee Vlaams-nationalistische partijen zijn VERUIT de twee grootste. De partij van jullie geweldige rode racist haalde 10% minder dan de N-VA en 9% minder dan het Vlaams Belang.
De partij van de blauwe dweil die jullie zo geweldig vonden ging glorieus ten onder met een schamele 8% van de stemmen.

Ik onthou dat Sinardet het Vlaams Belang de meest succesrijke partij van de eeuw noemde. Ik liet al veel eerder horen dat de "democratische partijen" hard hun best doen om de punten van het Vlaams Belang uit te voeren waar ze die partij voor achter een cordon staken.

Ik onthou ook dat racist Connard zijn uiterste best doet om het gat van "extreem rechts" te likken. Zijn mening over Molahbeek....zijn racistische zattemansklap...zijn vrees dat moslimpartijen hier voet aan de grond krijgen. Niet één politieke blaaskaak is zo hard naar rechts opgeschoven als Connard. Wie weet zorgt de grote rode winnaar van de verkiezingen voor het volgende politieke uitsluitingsmechanisme, om te beletten dat moslimpartijen hier "voet aan de grond krijgen".

We zullen zien welk geluk mij, maar ook jou, de volgende vijf jaar te beurt valt. Met dank aan de verzamelde democratische uitsluitingspartijen.
Het Vlaams Belang is de enige partij die niet verantwoordelijk is voor de belabberde toestand waarin dit onmogelijke land vandaag verkeert.