Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2024, 13:40   #12
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
haha Babeth schrijft:

De verantwoordelijkheid ligt mijns inziens bij BEIDEN. Zowel de vrouw als de man moeten 100 % instemmen met het eventuele seksuele contact. Is de een niet meer compos mentis, dan hoort de ander het af te blazen. En halfgoden dragen een grotere verantwoordelijkheid, hun uitstraling belemmert immers het gewone volk om klaar te zien. Dat geldt ook voor mensen in een autoriteitspositie trouwens, een leerkracht hoort te weten dat een leerling hem/haar moeilijk iets kan weigeren (of verblindt wordt door zijn/haar kalverliefde) en dient zich verre van zulke avonturen te houden.
============================================

ja ach veel mannen zijn rokkenjagers ok, lopen hun stijve PIK achterna en elke meid in hete rok is een seksuele prooi die je bejaagd om haar gaatjes uit te wonen.

vroeger rende ik ook achter de hete, hoerig uitnodigende rokjes ok, nu ook, het staat zo wijd open, benen wijd, ze vraagt om genaaid te worden midden op straat door alle mannen die een stijve krijgen ter plekke; ok dit is ook een favoriete vingerfantasie van veel jonge, hete meiden ok

meiden fantaseren heel veel over gang bangs midden op straat om dus lekker hoerig klaar te komen, en neuken hun gaatjes dan uit met enorme apparaten. Ok ik doe dit ook zelf, als hete, bottom Thindoemeid met een grote, uitgenaaide, imaginaire, fantoom, hoerige PH voorkutje.

==================
U bent een duidelijk voorbeeld waarom moeders hun zonen goed dienen op te voeden. Ik heb medelijden voor Uw mama. Ze heeft jammerlijk gefaald.