Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster
Niet akkoord !!
Meer uitleg , aub ??
Enkel het westen ??
|
Met alle respect cookie, maar of je nu akkoord gaat of niet, is een meisje op een testosteronfabriek waar alle remmen verdwijnen vatbaar om slachtoffer te worden van diverse feiten.
Waarom zouden wij daar te naïef mee omgaan? We hebben niet met een pandemie te maken, maar met een pandemonium van een opstapeling aan zondes wiens symptomen steeds meer aan de oppervlakte komen.
De grenzen worden steeds verlegd, en wie écht ziet waar ze liggen, zal zien hoe ziek de mens geworden is. Ronduit walgelijk ziek. Ik ook.
Ik ben algemeen bekend vrouwonvriendelijk omdat ik weinig rekening hou met hun gevoelens als ik genoeg van hun gezaag heb, en meer. Maar correcter zou zijn te stellen dat ik gewoon mensonvriendelijk ben. Ik discrimineer eigenlijk niet op geslacht.
Wat andere culturen doen is minder mijn zorg. Ik zie de invloeden van deze cultuur spelen op mijn dierbaren. En ik betreur dat wij in een tijdperk leven waar vrouwen zichzelf niet eens meer durven tonen zonder filter op de social media. Het "beeld" is artificieel, kunstmatig. Zelfs onze intelligentie wordt kunstmatig.
Laat die politiek en haar wereldgeest los beste mensen en conformeer niet langer op deze wereld. Ze is compleet krankjorum geworden, en als ik het zeg....