Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2024, 23:18   #49
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hadden de aangeklaagden hun taak als man goed vervuld en de aanklagende dame(s) wel bevredigd zoals het hoorde, was er geen vuiltje aan de lucht.
Op welk vlak, op dat moment of ter bevordering van hun carrière, en voor een deel zijn ze ook wel schuldig.
Ze hebben er volop gebruik en misbruik van gemaakt, maar vertel mij niet, dat niemand van hen toentertijd hoopten dat hun carrière er baat bij had.

Citaat:
Blijkbaar niet dus.

Op die manier gezien... Ocharme, die arme jongens wisten het echt niet dat niet alle meisjes uit te delen zijn alsof het zakken chips zijn.
U haalt er nu wel extremen uit, los van hun steeds verder vertekend beeld van de werkelijkheid, kunnen allicht enkele zaken hen oprecht hebben verbaasd.
Ethisch en moreel waren ze altijd fout, meiden bevoordelen of juist benadelen op basis van of ze wel of niet met je naar bed gaan. Eenmaal op dat pad, kwam Ali er wel ontluisterend uit. En bij een eventuele scheiding hoop ik dat zijn vrouw, deze trouwe man en toegewijde vader helemaal uitkleed, huichelaar die therapie nodig heeft.

Citaat:
En dat maakt het beter.
U trekt het uit mijn verband en plaats het in een frame, dit maakt het juist erger.