Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2024, 15:58   #53404
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus u wil de etnische Russen dood en weggezuiverd zien uit gebieden waar ze al eeuwen leven. (Siberie)

...

Zijt ge daar wéér met uw 'dus'?

Is het omdat het woord rijmt op 'Rus' (of omgekeerd) dat ge 't zo graag gebruikt, misschien?

Als de 'oorspronkelijke bevolkingen' in Siberië hebben 'mogen' leren leven met 'etnisch Russische' bazen, dan 'mogen' die 'etnische Russen' voor mijn part net zo goed leren leven met een opperhoofd dat uit zo'n 'oorspronkelijke bevolking' komt.

Als ze dat niet zien zitten kunnen ze altijd nog verhuizen, of zich dood zuipen.

Ik kan het u trouwens garanderen: ze zullen in het geval van 'bestuur door de aboriginals' indien niet HONDERD dan toch minstens TIEN keer béter af zijn dan met 'leiding' door/van het crapuul-in/van-het-kremlin.

Ze hoeven heus geen angst te hebben dat ze ooit bedrogen/bestolen/gemobiliseerd zouden worden ten behoeve van een of andere "speciale militaire operatie" door pakweg de overheid van "Vrij Boerjatië" of die van "Nog Vrijer Jakoetië".

En om u ineens helemaal boven op uw (stok-)paard te krijgen:

ik kon mijn lol niet op toen de fanatiekere bleekscheten in/van de USA tegen heug en meug met een 'neger'-president opgescheept zaten.

Was dat genieten, zeg!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 27 juni 2024 om 16:00.
djimi is offline   Met citaat antwoorden