Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Straf is dat. De meeste UKR poetsen de plaat en gaan lekker chillen en geld cashen in het buitenland. Gratis wonen en een vette uitkering er bovenop. De BMW X5 staat voor de deur ( nooit boetes uiteraard met die nummerplaten)...gratis onderwijs en gratis zorg.....wat wil een mens nog meer
Als zij vinden dit niet hun oorlog is waarom moeten wij dat dan wel vinden ?? Waarom moeten wij daar dan miljarden inpompen ??
https://www.hln.be/buitenland/chef-o...omen~aeec0260/
Hij hekelt dat velen op de vlucht slaan. “Ik reis veel voor mijn werk en ik ga vaak de grens over met de wagen”, vertelt hij. “De wachtrijen die daar staan, zijn enorm. En het gaat niet alleen om vrouwen en kinderen. Velen vinden dat dit niet hun oorlog is.
Ah natuurlijk dat schreef de Fred verleden jaar al dat de exotische stranden vol liggen met UKR maar ook met Russen
De Fred heeft het zoals al altijd van bij den beginne goed begrepen 
|
Tuurlijk is dit hun oorlog niet.
Als het echt hun intern conflict was was het al lang opgelost.
Een aantal interne antagonismen, zoals ieder land er heeft, zijn in dit geval decennialang van buitenaf uitgebuit.
404 is een proxy. Wat er in 404 gebeurt is een schoolvoorbeeld van een proxy-oorlog.
Haal de invloed van Amerika daar weg en het bloedvergieten tussen broeders stopt binnen de week.