Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox
Er zijn talrijke forumleden die hier klakkeloos leugenachtige, Russische propaganda neerpennen. Ik vermoed dat sommigen er zelfs voor betaald worden. Of zou dit het werk zijn van AI in sommige gevallen?
Het blijft vaak niet bij het citeren van dubieuze bronnen. Vaak gebeurt er ook knip-en plakwerk en wordt er zelfs moedwillig tekst bewerkt, terwijl men ‘verwijst’ naar een bep. opiniestuk. Dit is een oneerlijke en zelfs corrupte manier om een discussie te voeren.
In welke mate dient dit gedrag nog verder getolereerd te worden? Uiteraard dient er vrije meningsuiting te zijn, maar het bewust posten van onwaarheden in poging tot een discussie naar je hand te zetten is onaanvaardbaar.
Rekening houdend dat men hiermee buitensporige Russische agressie tracht goed te praten, moet dit gedrag aangepakt worden. Het posten van manipulatieve, leugenachtige Russische propaganda zou hier moeten resulteren in een ban.
Ik wens de moderatie ook even te herinneren aan het gegeven dat Rusland en de NAVO op zeer gespannen voet leven.
Een verdere escalatie tussen Rusland en de NAVO valt niet verder uit te sluiten. Russischgezinden binnen onze contreien zijn gevaarlijke, potentiële mollen die vroegtijdig gedetecteerd moeten worden.
Ik verzoek de moderatie dan ook om IP adressen bij te houden van Russischgezinden met het oogpunt op eventuele doorverwijzing naar onze ordediensten indien het conflict verder escaleert.
In geval van verdere escalatie dienen deze individuen preventief geïnterneerd te worden, analoog met wat de Japanse Amerikanen destijds ondergingen.
|
Misschien moet de moderatie ip-adressen van paranoïde dictatoriale praktijken eisende gebruikers zoals jij bijhouden. Bijna al die Russisch gezinden - waar ik het ook moeilijk mee heb trouwens - zijn al lid sinds begin jaren 2000. Weinig kans dat dit Russische AI zijn of zelfs maar door Rusland betaald worden. Ze verschillen gewoon van mening met jij en ik. Voor hen is elke vijand van het westen en het kapitalisme een vriend en zijn alle middelen goed om die vijand er onder te krijgen. Ik erger me er ook aan maar paranoïde worden helpt niet. De Russen moet je op Twitter, ... gaan zoeken, niet hier.
Laatst gewijzigd door Vlad : 16 juli 2024 om 05:36.
|