Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2024, 05:05   #11
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb nooit geclaimd dat andere Arabische landen de Palestijnen steunen of zouden moeten steunen op basis van broederschap of wat dan ook.
Ik heb altijd al geschreven dat de Palestijnse vrijheidsstrijders gewoon moeilijkheden hebben met betrouwbare bondgenoten te vinden.
Citaat:
Ik zie niet in waarom ik onderdrukkers zou willen steunen.
Waarom doet u dat dan?
Citaat:
En dat vind u een prima zaak.
Dat maakt u ervan.
Citaat:
Ook weer typisch zo'n afleidingsmanoeuvre , niet de moordenaars zelf beschuldigen maar alleen de landen die steun geven aan de slachtoffers, want die steun is eigenlijk "hen als kanonnenvoer inzetten" Dit gaat natuurlijk totaal voorbij aan wie de moorden daadwerkelijk pleegt.
Het komt er weer op neer, dat bekwaamheid iets heel vies is voor u.
Citaat:
Zoals altijd bij pro Israelische propaganda. Net zoiets als "hamas heeft ............ in hun handvest staan"
Het is dan ook Hamas propaganda en de typische smerige taktiek van gijzelaars nemen dat de Israëlische propaganda zo goed voed.
Citaat:
Dat ze er zelf werkelijk mee bezig zijn zien ze niet of willen ze niet zien.
Nietzsche- de filosoof, niet het forumlid- heeft dat goed genoeg beschreven. Op den duur worden vijanden gelijk.
Citaat:
De kern van dit hypocriete denken zit hem hier simpelweg in : het is alleen misdadig/verkeerd wanneer zij het doen want zij zijn de untermenschen.
De enige hier die de Palestijnen steevast untermenschen noemt bent u.