Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2024, 19:24   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Een volledige vrijstelling voor de eerste en tweede graad,

Als ge het wil weggeven aan NGO's dan voor 90 %. belasten.

Beslag op erfenissen leggen is gewoon puur en onversneden communisme.
Hoe dan ook, de staat moet aan een zeker bedrag geraken voor de minimum vereisten aan service die ze ons moet leveren.

Ik vind dat de staat dag geld veel minder moet zoeken in onze dagelijkse bekommernissen (professioneel werk) om ons gezin te voeden en te huisvesten.
Ik vind dat de staat dat geld iets meer moet zoeken in luxe, vervuiling, beslaglegging op de openbare ruimte enz.

Een erfenis van je ouders die (per kind) vb. meer dan 1 mio euro zou bedragen, is volgens mij (grote) luxe.
Een erfenis van een oom (om maar dit vb. te geven) van vb. meer dan 500.000 euro per rechthebbende, is volgens mij (grote) luxe.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden