Discussie: Aanslag op Trump
Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2024, 21:13   #723
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Zo’n meeting is ongeveer de meest gefilmde momenten van Trump, hier ga je echt geen complot uitvoeren. Teveel mensen en video’s in omloop die in het wild kunnen worden geanalyseerd. Dat het gewoon maar fouten zijn geloof ik ook niet, volgens mij deden mensen opzettelijk niet hun best en haalden ze opzettelijk Trump niet van het podium, ze lieten een gat in de perimeter, ze gingen opzettelijk niet op het dak, ze deden alsof ze van niets wisten als de mensen hen waarschuwden.
Het was geen complot maar eerder een “als het misloopt, laten we het mislopen tegen elkaar zeggen in de cantine”, ze dachten dat het eindelijk zover was. Met z’n afstandsmeterke zag hij er zo professioneel uit dat het wel raak zou zijn.
Voor gewoon enkele fouten en wat pech is het veel te erg, dit kan niet meer verklaard worden daarmee.

Die kerels zitten natuurlijk in de shit nu, het duurde lang voordat die schutter z’n ding deed en er is veel video. Bescherming van bovenaf zal maar minimaal zijn want er is geen complot met een coverup plan. Tegelijk hebben ze Trump een dienst bewezen en wordt een echt complot nu wel onmogelijk. Het enige wat ze nu nog kunnen doen is Biden proberen buiten te krijgen.

Daarom hou ik van Trump, hoe dan ook is er iets te beleven met hem.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 18 juli 2024 om 21:23.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden