Discussie: Aanslag op Trump
Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2024, 11:57   #981
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ja dat is toch waarvoor overheid bestaat: geld afpakken van geselecteerden, de eigen zakskes vullen, met de rest aanhang kopen?

En dat "cadeau", hoezo "voor het bedrijfsleven"?
Frieten bakken met lagere belastingen.
Olie bovenpompen met lagere belastingen.
Welvaart is economie, economie is bedrijvigheid, belastingen en beperkingen hinderen die.
Das eigenlijk geen "cadeau", dat snap je toch?
Uw bak friet afgepakt en opgefret door nen ander.
Versus
Uw bak mogen houden en zelf opfretten.
in welke situatie gaat het bedrijfsleven het meest gemotiveerd fritten bakken peist ge?

Dus waarom zouden ze dan van Trump afwillen? Dat is dan toch tegen hun eigen belang?

Je tettert hier wat in het rond, smijt argumenten op tafel die je eigen argumenten van net daarvoor tegenspreken.

Ik geloof niet in een samenzwering om Trump te vermoorden. Maar ik zal eens proberen in die thesis mee te gaan.

Zoals hamac al aangaf hebben in elk geval de democraten daar geen belang bij: er zou een burgeroorlog van zijn gekomen, of een grote zege voor de republikeinen op de golf van medeleven. Daar hebben de democraten geen belang bij.

Wie dan wel? In de eerste plaats denk ik aan de radicaalste elementen in de MAGA-beweging, die nog stukken radicaler zijn dan Trump zelf. De strekking Bannon, en de Proud Boys. Die vonden 6 januari 2021 geweldig en vinden een revolutie eigenlijk wenselijker dan een gewone verkiezingsoverwinning van Trump.

Wat denk je?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden