Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2024, 23:08   #54209
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
2. Ok, ge aanvaardt HDI. Kijk eens hoe Rusland scoort in vgl met BE, DE, FR, VS en kom dan nog eens zeggen dat de levensstandaard daar even hoog is.

3. Niet het punt. Het gaat om de ongelijkheid va de rijke toerist vs de arme local. Ge moogt nog zo hard denken dat het allemaal authentiek is, dat is het niet. Maar da’s ok (lees eens terug hoe dit begon)

4. I’ve done my homework, you do yours. Niks wat ik zeg maakt toch uit. Ik zit voor jou voor altijd in het pro-Westen kamp dus alles wat ik zeg is propaganda. Zo redeneert gij
2. 100 jaar geleden zat Rusland nog op het niveau van de Arabische wereld. Terwijl in Nederland reeds sinds de 17de eeuw de meerderheid kon lezen en schrijven, was dat in Rusland slechts het geval vanaf eind jaren 30, begin 20ste eeuw nog minder dan 20 %. In de jaren 90 maakte Rusland een geweldige terugval en zakte terug tot het niveau van Egypte. Dat Rusland nu bijna even welvarend is als landen als Slovakije, Griekenland of Hongarije mag dus een mirakel heten. En vooral, ze doen het stukken beter dan Oekraine, ook reeds voor de oorlog. Dat terwijl in de jaren 90 Oekraine het (een beetje) minder slecht deed dan Rusland.

3.In Rusland mag je zelfs niets betalen als vrienden je inviteren het draait dus helemaal niet om geld. In landen als Kenia wordt je heel anders behandeld naaegelang je vrienden tot de arme onderlaag, de middenklasse of de elite behoren, maar is dat hier ook niet zo? Mijn zus had eens een relatie met een jongen uit St. Martens Latem. Maar hij liet haar meermaals uitschijnen dat ze haar jetset leventje aan hem te danken had en dus dankbaar moest zijn en zijn grillen verdragen, is dat niet net hetzelfde? Heel oude westerse mannen en vrouwen haar naar Kenia om een jonge vriendin/vriend op te scharrelen, maar rijke Kenianen doen net hetzelfde alleen nog veel jonger/schaamtelozer.

4. Je hebt op deze draad nog geen enkele maal de westerse politiek terzake bekritiseerd. Indien wel, graag referentie naar de betreffende post?

Laatst gewijzigd door tomm : 25 juli 2024 om 23:12.
tomm is offline   Met citaat antwoorden