Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Je vraagt mij te doneren voor dezelfde organisatie waarvan ik net bewezen hebben dat ze Netanyahu, de Amerikaanse inval in Irak die aan meer dan een miljoen Irakezen het leven kostte, en ook allerlei militaire coups in Latijns-amerika steunen?
Werkelijk schaamteloos en toont aan wie U werkelijk bent.
Ik zit op het juiste spoor, zeker enkele van de forum leden hebben banden met zulke organisaties.
Uw schaamteloze reactie verbaast me, en doet me afvragen wie U bent en waarom U op dit forum aanwezig bent. De automatische reactie om te vragen om aan hen te doneren is zelfs angstaanjagend, doet me denken aan AI.
Dit lijkt mij meer een antwoord van een computer, die hoort de codewoorden, en produceert een automatische reactie.
Een echt mens van vlees en bloed zou toch moeten doorhebben dat ik niet zal doneren aan een organisatie die ik veracht en net aangeklaagd heb in een van mijn berichten...
|
Wacht efkes. Heb je met die link “bewezen dat HRF Netanyahu, de oorlog in Irak en allerlei coups steunen? Of is het meet dan enkel die link van Truthout?
Ik heb het dan maar eens gelezen. 1 ding uitgepikt, over Leopoldo Lopez:
“described by Amnesty International as one of the most serious human rights violations, among many, perpetrated during the short-lived coup d’état”
Ik vind dat niet terug op de pagina van Amnisty International? Wel andere zaken, zoals zijn show trial.
Bon, ik weet niet hoe gij tot die conclusie komt over HRF uit dar artikel. Enfin, ik weet dat wel eigenlijk: brein uit en kritiekloos alles aanvaarden wat in een artikel van een wazige internetsite staat want het past in uw wereldbeeld. What else is new.
Met de rest van uw post heb ik eens goed gelachen.