Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
…
En die enkelen, die paar, die sommige vrouwen met chapelle die nu bij de mannen boksen (géén voorbeelden te vinden) die gaan op lange termijn geen enkel materieel effect hebben op vrouwenboksen als sport. ALS ze er al zijn.
ALS ze er al zijn.
En dat weten we pas na..... een chromatin - test
En als blijkt, XX, tja, vrellies onder mekaar dan hé. Ik zou tegen mike tyson ook niet winnen.
En aangezien het voor u te doen is om de vrouwensport te redden, heb ik dat net voor u gedaan sé.
Ik heb mijn best gedaan. Niet om u te overtuigen, maar om mijn positie duidelijk te maken.
Ik ga mijn frieten voorbakken.
|
Ok, dus ge bevestigt nogmaals dat in jouw visie, mensen met de la chapelle toegelaten moeten worden bij de vrouwen. Dat daar aub geen enkele twijfel meer over is.
Het zullen er inderdaad niet veel zijn. 1/20.000 mensen is niet zoveel.
Maar leg eens uit hoe die op lange termijn geen materieel voordeel gaan hebben? Dat begrijp ik niet. Nogmaals, sommige van die mensen hebben alle fysieke eigenschappen van een man he. Daarom mogen die “vrouwen” nu niet meedoen in de vrouwencompetitie.
En dat is uw idee van het “redden van de vrouwen competitie”? Waarschijnlijk zal het onmogelijk zijn om de beste in je sport in de vrouwencompetitie te zijn als je geen de la chapelle hebt dan.
Ja kijk, ik vind dat eerder het verkrachten van de vrouwensport.
Onze meningen verschillen duidelijk, maar laat de frietjes smaken.