Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2024, 04:10   #64
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Wat mij het meeste tegen de borst stoot is dat pestbeleid er rond. En denken dat ze het maar via de tv af te roepen hadden. Alsof iedereen aan die hun lippen hing? Ik ben goed gelovig maar niet goedgelovig.
De overheid is mijn laatste bron van informatie, zelfs als het goed nieuws is. Ik informeer mij zero. Geen nieuws, geen praatprogramma's, geen social media, geen kranten off en online.

Ik weet wel iets van virusverspreiding en nam daar de nodige maatregelen in en volgde de regels omdat mensen rond mij me wel op de hoogte hielden.

Maar als ge dan moet zien dat de overheid zelf "superverspreidingen" veroorzaakte en mensen gijzelde omdat de oplossing uit de pandemie al lang besloten was; dan gaat ge een graad verder dan "vertrouwen verliezen."

Ik erger mij mateloos aan hoe er gewoon verder gedaan wordt, terwijl we van die pandemie wel veel konden leren. Zoals meer ruimte creëren, meer alcoholgel in metro en andere openbare plaatsen, beter openbaar vervoer zodat mensen vrijer kunnen ademen, dat openbaar vervoer regelmatig ontsmetten tussendoor. Zelfs schurft reist mee.

Niets maar ook niets werd gedaan om gewoon normaal met ziekteverspreiding om te gaan, maar alles wordt gedaan om aan massale ziekteverspreiding te komen. En wij zouden ons door moedwillige idioten maatregelen moeten laten inlepelen om ons met experimentele brol die ons permanent kan beschadigen vrij te kopen?
Ze zijn te ver gegaan.

Laatst gewijzigd door CUFI : 13 augustus 2024 om 04:14.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden