Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius
Heerlijk! Een nieuwe samenzwering van de Deep State ontdekt 
|
Welja, gewoon het meest logische scenario, dat de rariteiten niet meer raar maakt. STRAF HE!
Ik heb hier eerder al de torpedo piste aangehaald.
Maar er weinig verdere aandacht aan gegeven, omdat ik dacht, de Duitse of Amerikaanse of eender welke Westblok regimes gaan niet riskeren om Eigen Armee Marsjeerders zulke aanslagen te doen plegen.
Teveel volk bij betrokken, en met 1 klokkeluider gaat de hele poppenkast aan het dansen natuurlijk, Amerikaanse of Duitse marine duikboot vernietigt Russische gas pijpleidingen op oceaanbodem.
DA ging, en zeker TOEN, Groot WereldNieuws geweest zijn he.

Nu zijn we intussen al wa gewend geraakt door de HIMARSen en de Leopards en de Abramsen en de Bradleys enz enz enz.
Maar TOEN, zo directe militaire interventie door eigen personeel, da was ehm Risky Business.

En ik dacht toen, ne duikboot controleren, das nie zo simpel als ne Leopard of HIMARS controleren, ge hebt serieus opgeleid volk nodig, ervaring, en de Oekrainse Armee heeft geen menschen met ervaring in duikboteren.
Echter dankzij de Gouden Tip van

onze medeforummer Libro

GOE BEZIG, LIBRO!
https://en.wikipedia.org/wiki/Ukrain...e_Zaporizhzhia
En, de Oekrainse Kapitein liep NIET over naar de Russen, dus Baas inclusief.
Ladies en Gentleman, Kapitein Oleh Orlov en zijn Oekrainse Heldhaftige Bemanning, die de Russische gasuitvoer naar West Europa tot Stilstand dwongen.
Achter de coulissen gebleven, natuurlijk.
Alhoewel, met Biden weet ge nooit.
... moest ik vaststellen van wèl.
Ze hebben een tijd een duikboot, en daarmee een bemanning, gehad.
En die tijd te kort geleden om allemaal op pensioen te zijn intussen.
Dus bingo, ineens werd die piste van Westblok duikboot gecontroleerd door Oekrainse Megamindies, wèl mogelijk, en zelfs GOE mogelijk.