Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian
Laat mij beginnen met de zeggen dat ik zeker niet uitsluit dat Amerikanen betrokken zijn. Dat is een mogelijkheden. Het lijkt me gewoon weinig waarschijnlijk op dit moment met wat er nu geweten is.
Ik heb het u al een paar keer gevraagd en ge kunt het zelfs niet neerschrijven dat het mogelijk is dat het de Amerikanen NIET geweest zijn.
Ge bekijkt dit niet met een open blik.
Maar goed, ik kan dat allemaal zeggen, maar voor u voelt dat niet zo. Ge denkt Wsk hetzelfde van mij. Normaal kunt ge zoiets doorbreken met een feitendiscussie, maar ik heb al geleerd dat dat ook niet altijd werkt. Zelfs als de feiten duidelijk in een richting wijzen en er geen betwisting is over de feiten, dan nog kan iemand met een vast geloof rotsvast in iets anders geloven. Gezien bij MH17, Buccha, gifgas in Syrie etc. Op een bepaald moment stopt het dan. Het heeft geen zin proberen te laten inzien dat je misschien fout bent. Dus ja, doe maar dan he. Ik haak af. Er valt niets meer te leren
|
Ik volg gewoon de logica, met 3 duikers en een zeilboot ga je die 2de aanslag niet plegen, daarvoor is die te groot in schaal.
Hetzelfde met MH17, die was uiteraard door de rebellen neergeschoten met Russische afweer, ze hadden daar al verschillende vliegtuigen neergeschoten op grootte hoogte. Het was echter niet opzettelijk dat ze een passagiersvliegtuig neerschoten. De VS en Oekraïne gebruikten het echter om de Russen als duivels voor te stellen en om steun te ronselen, wat duidelijk gelukt is als we de huidige oorlog bekijken.
Niet vergeten dat we al een tijdje in oorlog zijn, mensen hebben dat nog niet goed door, alles in de media moet je beschouwen als mogelijks propaganda en gestuurd door oorlogsvoerende partijen.
600.000 doden zonder dat er veel aan die vooroorlogse grens is veranderd, behalve de huidige inval in Rusland dan. In de krant staat dan iets als “nog steeds gebruikt Rusland zijn kernwapens niet, heeft Putin wel een rode lijn?”.
We spelen niet met vuur maar met vuurwerk, ongelofelijk.