Discussie: Trump vs Harris
Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2024, 16:04   #848
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Trump is een witteboordcrimineel die de vlucht vooruit nam in de politiek omwille van de gerechtelijke immuniteit.

Zelfs als men de democraten niet lust is het knettergek die man in het Witte Huis te wensen.
Waarom is het zo moeilijk voor je om te kijken naar iemands beleid, in tegenstelling tot iemands persoonlijkheidstrekken?

Obama was populair bij het volk omdat hij mooi kon spreken. Maar heeft wel de schuld van 43 voorgaande presidenten in slechts 8 jaar verdubbeld door oorlogen in het MO te voeren. Het beleid was desastreus voor het land en voor de rest van de wereld.

Trump heeft gezworen om oorlog te vermijden en hij heeft dat gedaan. RFK bewees in zijn speech ook dat het kabinet van Biden Boris Johnsson naar Ukraine stuurde om de Minsk agreement (vredesakkoord met Rusland) aan flarden te scheuren. Het is de VS die de oorlog wil, weeral. Trump zal de oorlog van de ene dag op de andere beëindigen.

Met Elon Musk and RFK achter Trump, is er nog hoop voor een betere wereld. Ik ben vreselijk teleurgesteld in het IQ van mensen die dat niet begrijpen. Harris is inmiddels bijna een maand verkozen als kandidaat, en heeft nog geen enkel interview gegeven omdat vooral niet mag blijken waar ze echt voor staat. Harris is gewoon een marionet van hetzelfde establishment dat al decennia het probleem is.