Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2024, 18:01   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dat is inderdaad erg verontrustend,en het is dan uitgerekend nog FRANKRIJK,of all places,die dit misdrijf (want zo noem ik het) begaat....

Op dit eigenste ogenblik zijn miljoenen poststukken wereldwijd onderweegs met illegale inhoud....Het is mij niet bekend dat de laatste jaren enigerlei hoge postpief in "staatsverblijf met minder gerieflijke omstandigheden" genomen is wegens het vergemakkelijken van illegale ,tegendraadse,of gelijk welke soort transferts van goederen of communicaties......

Ook de grote bazen van de telecombedrijven,wiens netwerken ter beschikking staan voor de afgrijselijkste "misdrijven" horen,per onmiddelijk,in hechtenis genomen.......

Dat van die "end-to-end encryptie" is flauwekul....reeds honderden jaren ,zoniet langer,worden schrijfsels verzonden die enkel voor een heel beperkt publiek,dat toegang heeft tot de juiste sleutels,toegankelijk is....zelfs "de staat" had vroeger niet vlotje toegang daartoe....

Maar onderdaad,"de staat" ging dan over tot zekere "overtuigende" middelen....
Volgens mij verlenen alle door jou geciteerde organisaties hun medewerking als het gerecht een vordering tot hen richt. Bijvoorbeeld om je telefoon af te luisteren bij een verdenking die onder de betreffende wetgeving telefoontap toestaat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden