Discussie: Gevaarlijke honden
Los bericht bekijken
Oud 2 september 2024, 02:39   #168
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een Bully xl, mensen die dergelijke dieren kweken dienen naar Gaza gestuurd te worden.
Ras kan goed zijn, maar wel met de juiste opvoeding, helaas is deze combinatie vaak niet het geval, het ligt niet aan de dieren, maar wel aan hun opvoeding.
Ik heb eerst onbewust, maar eigenlijk Boxers opgevoed sinds mijn geboorte en zij hebben mij ook leren omgaan met Boxers. De Boxer rond mijn 16e (kan 17) zijn geweest, heeft mijn vader, die zeker toen voor die honden, de natuurlijke leider was, mij hem als baasje laten opleiden, en Casper was echt mijn hond, helaas heeft hij ooit iets vergiftigd gegeten, en stierf hij op zijn 5e. Daders nooit gevonden, maar zal ze ook nooit vergeven, en als ze ook zo eindigen, tja boontje komt om zijn loontje.
Sorry Casper was een witte Boxer, die hoewel enthousiast niemand kwaad deed, ja was een enthousiaste Boxer en omdat mijn vader toen een Volière had, joeg hij ook braaf katten weg van ons erf, en terecht, het was, we en later ik, zijn verhuisd, maar die katten hadden niks op ons erf te zoeken.

Toch wil ik het niet daar zoeken, waar ik met mijn Casper liep werden veel honden uitgelaten en waren veel katten, het was een fietspad tussen twee woonerven en een straat, zie de teringleider maar te vinden, de dader ligt toch altijd op het kerkhof, dan nog vervloek ik ze voor het vergiftigen van mijn lieve hond, want dat heeft onderzoek nadien wel uitgewezen...