Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
We kunnen leren dat deze keer bij verschillende van de "ontslagen" er een paar stempogingen (en vermoedelijk wat overredingskracht achter de coulissen) nodig waren ....
Neen,dit was geen "smooth sailing" meer en ook in de regeringspartijen zijn er irritaties ontstaan....gewoon het feit dat er meerdere stempogingen nodig waren toont dat aan....
Ook imaginair Oekrains Parlementslid Kelt zou het onderhand ZEER MOEILIJK hebben met dit soort poppenspel......Georganiseerde Instabiliteit in de regering("energie inbrengen " noemt President Zelensky het) terwijl het leger,te velde,hier en daar al aan de toppen van zijn vingers hangt.....
Speciaal het ontslag van Minister van Buitenlandse Zalen Kuleba (dat overigens ook twee stempogingen vereiste) schijnt me verbazingwekkend toe......en ook in menig Buitenlands Ministerie van BuiZA zal verbaasd gereageerd zijn....Ik geloof niet dat iemand "van de vrienden" dachten dat die kerel een verkeerd parcours reed in de Internationale Diplomatie...
|
Oei, dat lijkt allemaal behoorlijk zwaar (vooral omdat jij het bent die deze post plaatst...).
Als de leiding wegvalt (of zwaar overhoop ligt).
Dan ziet het er niet goed uit voor Ukr
Ik zie niet direct iemand opstaan om de zaken recht te trekken.
Dus lijkt het mij dat Ukr stilaan een rijpe appel wordt klaar voor de pluk.
En we weten allemaal wie er klaar staat om te plukken
Zie ik het nu te zwart?