Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
|
Ja JOH Universalia;10385791
01) In middag belde een hele sterke, potente, superieure Antilliaanse negerman, met LUL van 24 cm, hij was op mij verliefd 2 jaar geleden, kon nooit wat worden want zijn LUL is te lang voor mij als bottom HOMOmeid ok. Maar hij vertelde wel dat hij ruim 13 kinderen heeft verwekt, merendeels bij blanke vrouwen en hij neukte echt honderden blanke meiden LETTERLIJK kapot. Alles heeft hij aan mij verteld ok via de telefoon en ik heb hem nooit persoonlijk ontmoet.
02) zie onder, ik moet deze hooggeleerde Hollandse HERRENVOLKER Wybren van Haga, eens openlijk aan de tand voelen inzake het verstervingsbeleid tav de inheemse blanke Nederlanders, zgn anti Nederlander beleid.
03) Ik ben kwaad nu, op straat hier in Delft in mijn buurt Voorhof, Poptahof is echt nu 8 op de 10 personen zijn niet Nederlandstalig meer. Die Club Nieuwdelft moet ik ook aan de tand voelen en in het openbaar een draai om de oren geven namens het Arische Kattenleger Delft, want een groot deel van de buitenlanders haat de HOOGgeboren en Adellijke, Arisch Hollandse katten als de pest, dus zij willen nu een militaire ingreep he van de Slapende Duits Arische Katten Cellen.
==========================
https://nieuwrechts.nl/99821-wybren-...n-in-nederland
Wybren van Haga over het nieuwe politieke jaar: gaat het eindelijk beter worden in Nederland?
Interviews
6 september 2024
2 minuten
Redactie
NieuwRechts trapt het nieuwe politieke jaar af met een video-interview met Wybren van Haga. Hoe positief kijkt hij naar de nabije toekomst? Gaat het nieuwe kabinet met de PVV en BBB de nodige verandering brengen? Van Haga deelt zijn voorspellingen voor de komende maanden.
In het interview met Wybren van Haga worden meerdere maatschappelijke en politieke kwesties besproken. Van Haga begint met het uiten van zijn pessimisme over het nieuwe kabinet en het gebrek aan vertrouwen in de huidige politieke leiders, vooral binnen de PVV, waar hij stelt dat de partij veel van haar beloften niet nakomt. "Wij hebben een stel mensen aan het hoofd die het belangrijker vinden om mee te doen dan om het land te verbeteren", aldus de BVNL-voorman.
Van Haga geeft concrete oplossingen voor problemen zoals migratie, door te pleiten voor een verlaging van het inwilligingspercentage van asielaanvragen en een herziening van de Dublin-afspraken. Daarnaast bekritiseert hij het Nederlandse asielbeleid en stelt hij voor om het aantal buitenlandse studenten te verminderen en het arbeidspotentieel van inactieve Nederlanders te activeren.
https://nieuwrechts.nl/99821-wybren-...n-in-nederland
==========================