Los bericht bekijken
Oud 6 september 2024, 23:07   #54802
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
"Braakbal" omdat ik net doe zoals U andere Russofoben deden toen Rusland tijdelijk enkele tegenslagen moest verwerken 2 jaar geleden: jubelen en de overwinning toejuichen. Maar toen geen braakbal, toen was U fervent aan het supporteren voor het regime in Kiev en hoopte U al dat heel Rusland naar de haaien zou gaan. Nu blijkt dat uw voorspellingen toen dat Rusland ging verliezen niet uitkomen, en ik dit nogmaaks in de vers zet, is het "braakbal".
Heel laag van U en zo doorzichtig...

Ik kreeg geen studiebeurs maar wel een gesubsidieerd "kot" aan de Nieuwelaan. Heel veel proffen aan de VUB en ULB waren toen trouwens van marxistische signatuur, velen nog steeds.

U voelt U zodanig verheven dat U mij direct al gelijk schakelt met Idi Amin en Trump. En uw haat tegen mensen die een andere mening toegedaan zijn dan Uzelf is zo intens dat U ervan droomt om mij te vermoorden in een WC pot in uw stamcafé.

Als ik zulke intense haatgevoelens opwek bij Uber-hypocriete pseudo-liberalen zoals U is dat volgens mij een teken dat ik goed bezig ben.

"Braakbal",

en wel omdat

1) het enige imperialisme/kolonialisme dat u 'écht' (b)lijkt te storen dat van den Angelsaks/Zionist is.

Voor élk ander imperialisme/kolonialisme dat de wereldgeschiedenis heeft gekend, zoekt en vindt u steevast vergoelijkingen indien al niet regelrechte excuses en rechtvaardigingen.

&

2) omdat blijkbaar absoluut niets u méér zou storen dan dat ook de "Russen" min of meer normale beschaafde mensen zouden kunnen/mogen worden.

Neen, u bent slechts content als/zolang ze 'dapper' en 'eervol' en 'heldhaftig' gaan sneuvelen terwille van een irredentistisch project van een reactionaire gangster.

U wil de "Russen" per sé opgesloten houden in het primitivisme waar zelfs de 'bolsjewieken' met hun 'goelags' hen niet uit gekregen hebben.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden