Los bericht bekijken
Oud 8 september 2024, 08:49   #195
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het gaat me helemaal niet om Zelensky.
Als fanboy van dictators die niet verkozen hoeven te worden zal die nuance u misschien ontgaan.
Ik steun de drang naar autonomie van Oekraïne, maar die wordt gedragen door meerdere partijen in hun systeem.
Als je in de aars van Poetin, Xi en Kim Jong Un vertoeft is dat een omstandigheid die je als eens durft uit het oog verliezen, nietwaar.
Dus ik sta niet pal achter Zelensky alleen, maar wel achter elke Oekraïense politicus die het als zijn taak ziet om de invasie vanuit het oosten te bestrijden.
Ik weet niet eens of dat zal lukken. Maar als het niet lukt en Rusland bereikt zijn militaire doelen, maakt dat die politiek niet legitiem.

'k Heb uw gebrabbel ier samengevat.
"k heb uw profiel met Adobe Photoshop helemaal rondomrond geshopt.
Om u het was lastiger te maken om dernaast te kunnen kijken.
En dat was zelfs geen collaboratie, dat waren lieden die dachten dat hun Grote Baas het Goed met hen voorhad.
Grote Baas die hen diensten ging bewijzen.
Die hun situatie veroorzaakt door de Versailles terreur, aan eind WOII nog bijna herhaald door eenzelfde extreem-klojo Henri Morgenthau, ging verbeteren.
Wat BLEEK: de Servant of the People dreef en drijft People en masse de dood in, in werkelijkheid Servant of the Westbloc.

Citaat:
dat lijk je nochtans te suggereren vanuit een soort redenatie dat wie wint wel gelijk zal hebben.
Om eens jou na te apen: je lijkt hier te suggereren dat ik een baard heb vanuit een soort redenatie dat wie wint wel een baard zal hebben, maar dat hoeft helemaal niet hoor.

Citaat:
Schijt nog eens een wat gebrabbel in antwoord hierop en we kunnen weer verder.
Je kunt je posts placeren in Hans en Grietje, in plaats van broodkruimels, , waar je gaat uitkomen, dat moet BLIJKEN.
Dit is, naar eigen zeggen, de Elite van de Oekrainse Armee.
Ladies en Gentlemen, the Elite of the Ukranian Army, de Leibstandarte Volodjimir Zelensky, in ACTION:

Skinhead, hanekam, Duitse Ras hond om zich verschuilenden te vinden.
https://mf.b37mrtl.ru/files/2024.08/...4eb93968fb.MP4
... en op 00:57 nog es ferm 3 keer de loop van 't geweer in de neerliggende burger stekken.

Gij zijt fanboy van die hun Grote Baas.
Ge kruipt in die zen Komische Aars.
Gij steunt die zen terreurdrang.
Om uw eigen termen te plakken, als ge kunt lezen wat ge zelf typt, kunt ge moeilijk beweren van nie te verstoan.
Allez, ge kunt da wel, maar dan zit ge in de branche van Zelensky, de mensen lachen weliswaar, maar da zal ier uw bedoeling nie geweest zijn zeker?

Natuurlijk gaat het u wèl over Zelensky, het Westblok heeft de puppy van doen, en als collaborateur van Westblok, gij impliciet. Kijk naar zen laatste oeuvre in de rij "koppen rollen".
Democratie.
Demos kratein.
Het volk heerst.
Heersen doet het volk pas als het het bestuur kan dwingen.
't Is ier omgekeerd.
Zelensky kratein, en diegenen die nie Braaf Marsjeren in zen Pas, in zen leger gestampft, zoals die August Landmesser in de cirkel op men foto hierboven, om daarin ellendig aan zen eind te komen, of ingeval politici, ontslagen. Die ook in zen leger stampfen liet hij, voor zover ik weet, voorlopig nog na.

Ge moogt me altijd mededelen als ge der 1 weet.
Ik doe ook aan Voortschrijdend Inzicht, zie de bijdrage van forumgebruiker djimi, die me ter kennis bracht dat Oekraine vrij recent zelfs een duikboot heeft gehad. En ik die die piste van duikboot die Nord Stream torpedeerde eerder had afgeschreven wegens geen Oekrainse bemanning ervoor te vinden. Wèl dus. Na de Russische inlijving van de duikboot liep de helft van de bemanning over naar Rusland, de andere helft, incluis de kapitein, in getale genoeg voor bvb zo ne Duitse type 212 duikboot.

Maar gij deelt hier weinig mee he.
Ge kletst pagina's vol, maar de gegevens waarop ge u baseert zijn even schaars als kledij op een gayparade. Die trekken altijd veel volk, maar da is om es goe te kunnen lachen, en te filmen om achteraf nog es goe te kunnen lachen, da begraapt ge toch?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden