Los bericht bekijken
Oud 12 september 2024, 17:03   #15
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Zolang er gezonde gevaccineerden overlijden NA VACCINATIE kan aangenomen worden dat er een verband is met vaccins tenzij het tegendeel wordt bewezen door degene die claimt dat de vaccins veilig zijn.
Mensen gaan dood. Ik weet het, schokkend. Ook jonge gezonde mensen gaan weleens dood. Wat de cijfers laten zien is dat gezonde mensen die gevaccineerd werden in de maanden daarna heel weinig dood gingen. Veel minder dan mensen die niet gevaccineerd werden.

Er gingen zelfs minder gezonde gevaccineerde mensen dood dan gezonde mensen in de voorgaande niet-corona jaren. Dat laatste is natuurlijk niet aan het vaccin toe te schrijven, dat beschermt voor zover we weten niet tegen hart en vaatziekten of tegen ruzie met de buurman. Er gingen ook minder mensen dood omdat het level saai was. Als je naar weinig plaatsen toegaat en weinig mensen ziet ga je ook niet zo gauw dood aan van de stoeprand vallen, een hartaanval na naar de trein rennen of de griep. Het verschil zal geen factor tien geweest zijn vermoed ik zo, zie mijn andere posts waarom ik die factor tien verdacht vind, maar wel iets minder dus. Waarmee het hoogst, hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat er veel mensen overleden zijn door het vaccin. Want onder de gevaccineerde mensen gingen er dus in totaal minder mensen dood dan andere jaren, niet veel meer.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 september 2024 om 17:04.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden