djimi
Enkel en alléén = uitsluitend
Citaat:
die "Russisch sprekenden in Oekraïne" die zich achter Poetin & C° scharen, mogen van mij gerust nog tien keer kapotter dan helemaal kapot gemaakt worden, ja, en ik steun om het even wie die dat voor elkaar krijgt (maar sommigen met de knijper op de neus, en anderen van harte).
|
Dit wil zeggen dat mensen die voor hun politieke mening uitkomen en voorkeur voor Rusland hebben geuit, volgens veel bronnen de meerderheid in Oost- en Zuid-Oekraine, mogen van U door neo-nazi's helemaal kapot gemaakt worden.
Citaat:
De overige "Russische sprekenden in Oekraïne" - onder wie de échte pacifisten en de andere anti-poetinisten - moeten met rust worden gelaten, OOK - en eigenlijk vooral - door Poetin & C°.
|
Denk je nu werkelijk dat Neo-Nazi's dat onderscheid zullen maken?
Citaat:
Is het nu duidelijk genoeg voor u, of moet ik er nog tekeningetjes bij maken?
|
Ja, misschien wel, bvb. hoe dat "helemaal kapot maken" dan in zn werk moet gaan. De kop afhakken, gewoon neerknallen, eerst martelen of niet? Kinderen ook?
:
Citaat:
En WAT PRECIES zijn de Zzombies 'aan het winnen'?
|
Wat vroeger Oost- en Zuid- Oekraine was wordt nu deel van Rusland. Hopelijk stort op termijñ ook het regime in elkaar.
Citaat:
Een hoop ruïnes, een berg lijken, een 'reputatie' die NIEMAND die ik ken hen benijdt?
|
Ze hebben die reputatie enkel 8n de westerse mainstream media. De ruines zijn in veel gevallen al omgevormd tot bloeiende, moderne steden, zoals Mariupol.
De reputatie van uw Amerikaanse en Israelische vriendjes daarentegen benijd ik zeker niet. Onlangs nog werden enkele Amerikaanse militairen op het nippertje gered van een lynchpartij in NAVO-bondgenoot Turkije.
Laat het maar weten.

[/quote]